Najczęściej zadawanie pytania

 

 

⋟ Czy sprzedawane na waszej stronie produkty są oryginalne?

Oczywiście, że tak! Nasz towar sprowadzamy wyłącznie bezpośrednio od producentów danych marek. Nie korzystamy z usług pośredników czy hurtowników. Możemy zatem zapewnić, że produkty dostępne w naszym sklepie są w 100% oryginalne.

 

 

⋟ Czy mogę zrobić zakupy bez rejestracji?

Tak, nasza platforma zakupowa daje możliwość zakupów bez rejestracji. Jeśli jednak zdecydujesz się na stworzenie swojego konta zyskasz tym samym dużą wygodę:

  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

Pamiętaj, że możliwa jest błyskawiczna rejestracja (jednym kliknięciem) za pomocą Twojego konta Facebook lub Google.

 

 

Czy mogę kupić lub odebrać produkty osobiście?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie istnieje możliwość osobistego odbioru towaru.

 

 

⋟ Czy wysyłacie kosmetyki do paczkomatów InPost?

Oczywiście, w naszym sklepie ceny przesyłek do paczkomatów Inpost zaczynają się już od 9,99zł!

 

 

⋟ Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Każdy Klient dokonujący zakupu w naszym sklepie otrzymuje fakturę.

 

 

⋟ Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Cały proces składa się z dwóch części. W pierwszej kolejności kompletujemy i pakujemy Twoje zamówienie. Ta czynność odbywa się w ciągu maksymalnie 24h od momentu złożenia zamówienia (najczęściej dzieje się to tego samego dnia zaraz po zakupie). Następnie po przesyłki przyjeżdża kurier i rozpoczyna się drugi etap zamówienia - transport przez firmę kurierską. W tym przypadku czas zależny jest od wybranego sposobu dostawy. Więcej informacji o czasie dostawach znajdziesz w zakładce Koszt i czas dostawy.

 

 

⋟ Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, zwrot nierozpieczętowanych kosmetyków może nastąpić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Zwroty.

 

 

Jak przebiega proces zakupowy?

  1. Znajdź interesujący produkt poprzez wybranie odpowiedniej kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki na samej górze witryny
  2. Jeśli nie wiesz co wybrać lub potrzebujesz bezpłatnej konsultacji kosmetologicznej - napisz do nas
  3. Kliknij przycisk "Dodaj do koszyka" przy wybranym produkcie lub kilku produktach
  4. Jeśli chcesz już zakończyć zakupy i przejść do kasy - kliknij "Koszyk" w prawym górnym rogu ekranu
  5. Sprawdź czy lista oraz ilość produktów zgadza się
  6. Wybierz formę dostawy oraz sposób płatności a następnie kliknij "Zamawiam"
  7. W kolejnym kroku możesz wybrać czy chcesz założyć swoje konto w naszym serwisie czy też nie. Jeśli nie, wybierz "zakupy bez rejestracji".
  8. Wypełnij dane adresowe i przejdź do podsumowania
  9. Opłać zamówienie i oczekuj na swoją przesyłkę :)

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl